מירב שפירא

גשר בין העולמות

יומן המסע הויזואלי

התפתחות וריפוי באמצעות סדנאות יצירה

הסדנאות הקרובות

בימים אלו כשהמתח באויר מכווץ את הלב, והנשימה אף היא לא זורמת בקלות, נדרש לרווח את הלב והנפש. היצירה ביומן המסע הויזאולי מאפשרת להחזיר חיות וחיוניות שכל כך דרושים לנו במצב הזה.

בקורס קצר זה נלמד לעבוד בכלי היומן הויזואלי בשיטת 'דפי נפש', נשתמש בטכניקות של מיקס מדיה במגוון רחב של חומרים: צבעי מים, גואש, אקריליק, דפי מים, מפיות, מגזינים (או ג׳ורנאלים), דימויים, טקסטים, נשזור (או נרכיב) ונתפור את היומן בעצמנו.

את מוזמנת להצטרף למסע שבו תזכרי ביכולת שלך ליצור בחופשיות, כמו פעם כשהיינו קטנות, להתחבר למעיינות הקיימים בתוכך, בקלות בשמחה ובהנאה.

סדנת יומן מסע ויזואלי

חודש ספטמבר

קורס יומן מסע ויזואלי

הקורס השנתי תשפ"ה

בקורס שנתי זה נעמיק לתוך עצמנו, לכוחות ולקולות הטמונים בתוכנו, נעמיק לתוך טכניקות היצירה. ננוע פנימה והחוצה פנימה והחוצה בהקשבה למקצב הפנימי שלנו ולמזג האויר בחוץ.

השנה תורכב מסדרות בנושאים שונים, ממקורות השראה שונים ומגוונים. הנושאים יותאמו באופן דינאמי לקבוצה, לצרכים שלה ולמציאות סביבנו. לכל נושא ולכל סדרה יותאמו טכניקות יצירה מגוונות ומהנות מעולם המיקס מדיה, והיצירה תבוצע בתוך יומן המסע הוויזואלי.

נגן וידאו

יומן המסע הויזואלי ואני

עבורי היומן אפשר תהליך של ריפוי מכאב עמוק, אחרי אובדן בני.  במקום שנגמרו המילים, החלה העבודה עם החומרים. אחרי שנה של שיחות עם בני לאחר מותו שיצאו לספר 'גשר בין העולמות' התחילה היצירה ביומן הויזואלי, מה שאפשר ומאפשר לי להניח את "דפי הנפש' שלי הרבים מספור בעדינות, בחמלה, באהבה, בסקרנות, בתשוקה. העבודה ביומן מאפשרת טרנספורמציה, החלמה, חיבור מחודש לתשוקת החיים ולחדוות היצירה. התהליך האישי לי הביא אותי ללמוד לעומק את השיטה והיום אני מלוות דרך מוסמכת בשיטת 'דפי נפש'.

משאלת הלב העמוקה שלי להביא ריפוי מתוך שמחה ויצירה, מזמינה אתכן להצטרף אלי.

יומן מסע ויזאולי הוא כלי ביטוי, המבוסס על כלים של מיקס מדיה, שילוב של מגוון חומרים וטכניקות. במהלך העבודה נשתמש במגוון צבעים, קולאג'ים, דימויים, טקסטים, דמיון מודרך, עבודה עם מגוון קלפי מסרים בניהם של מרכז לוהאריה ועוד. תהליך העבודה והיצירה מונחה ומבוצע בתוך יומן שאנחנו תופרות בעצמנו מדפי מים עבים.

היצירה ביומן מתאימה לכל מי שרוצה לעבור תהליכי שינוי, לבטא את עצמה באופן חדש בקלות ובשמחה. לא נדרש כל ידע אומנותי מוקדם אלה רק סקרנות ורצון להתנסות.

אני מירב שפירא יומנאית מנוסה, מלוות דרך מוסמכת בשיטת 'דפי הנפש'. אשמח ללוות אותך במסע שלך.

סדנאות שהתקיימו

סדנה מיוחדת לחגי תשרי

מסכימה להתחדש

קורס יומן המסע הויזואלי

קורס יומן המסע הויזואלי

הקולות
שבפנים

קורס יומן המסע הויזואלי

יוצרת
חלומות

קורס יומן המסע הויזואלי

חכמת
נשים

קורס יומן המסע הויזואלי

קורס יומן המסע הויזואלי

סדנה מיוחדת לחגי תשרי

"מה שניצור הוא שיהיה"

(לוהאריה)

חגי תשרי מזמינים אותנו להתחדש, ההתחדשות מכניסה לחיינו תנועה, אור וצבע חדש.

במפגש המיוחד לשנה החדשה, ניצור לעצמנו את השנה החדשה בתוך ג׳אנק ג׳ורנאל נשתעשע בחומר וצבע וטכניקות של מיקס מדיה.

לא נדרש נסיון קודם, רק סקרנות ורצון ליצור.

תאריכים:
22/9 בר״ג
2/10 בשמנא, במושב חגור
10:00-13:30
מחיר – 250 ש״ח

אם את מרגישה שנדרש לך משהו חדש בחיים, מרגישה שמשהו צריך להשתנות, מבקש להתחדש… את לא יודעת מה ואיך, אבל זה מדגדג בבטן, במחשבות…

אז את מוזמנת להצטרף למסע שבו תזכרי ביכולת שלך לחלום, כמו פעם כשהיינו קטנות, להתחבר למעיין היצירה הקיים בתוכך, בקלות בשמחה ובהנאה.

בקורס זה נלמד לעבוד בכלי היומן הויזואלי בשיטת 'דפי נפש', נשתמש בטכניקות של מיקס מדיה במגוון רחב של חומרים: צבעי מים, גואש, אקריליק, דפי מים, מפיות, מגזינים (או ג׳ורנאלים), דימויים, טקסטים, נשזור (או נרכיב) ונתפור את היומן בעצמנו.

קורס יומן המסע הויזואלי

יוצרת
חלומות

קורס יומן המסע הויזואלי

צבעים
נובטים
בחושך

משברי חיים מנפצים אותנו לרסיסים והלב נסדק, בוכה את כאביו, מנסה להגן על פצעיו, וחושך גדול עוטף אותנו. בכוח החיים אנחנו ממשיכות במסע, תמהות עם עצמנו מה עושים עם הכאב הזה, כמה זמן עוד נישא אותו? האם אפשר להניח לו? לאן אפשר ללכת מכאן…?

בקורס קצר זה נלמד לזהות את ניצוצות האור הבוקעים לעיתים מתוך החשיכה, ניקח אותם בעדינות ובחמלה וניתן להם מקום צורה וצבע באמצעות היצירה.

 

ויש גם...

סדנאות
חד יומיות

מותאמות אישית ולפי הזמנה מראש

וגם...

ליווי תהליכי ריפוי וצמיחה

מלווה תהליכי ריפוי רגשיים פרטניים באמצעות כלי היומן הויזואלי משולבים בשיטות טיפול נוספות

הם משתפים

נעים מאוד, אני מירב שפירא, נשואה, אמא לארבעה, חיה בין העולמות הרוחני, העסקי, המשפחתי והיצירתי.

מסע חיי המגוון הפגיש אותי עם שכול ואובדנות וגרם לי לבחור בחיים ולרצות להביא ריפוי, תקווה נחמה ושמחה. משאלת הלב שלי היא שנשנה תפיסות עולם לגבי חיים, מוות ואובדנות.

אני מזמינה אתכם להצטרף אלי למסע.
לחצו כדי לקרוא עוד עלי.

בואי נדבר