מירב שפירא

גשר בין העולמות

איך את מתקשרת איתו?

מירב שפירא

איך את מצליחה לתקשר איתו?
זו השאלה שאני הכי הרבה נשאלת.

בהתחלה התשובה שלי הייתה מאוד פשטנית, אנחנו מדברים אני שואלת הוא עונה ולהיפך
כמו שיחה רגילה בין אנשים רגילים 'חיים'.
והשיחות נכתבות ON-LINE בהתחלה בתוך מחברת שהלכה איתי לכל מקום ואחר כך מול מחשב.
זה אולי מעניין אבל זה לא הדבר המשמעותי שבזכותו יכולתי לקיים עם איילון שיחות.
הסיפור החשוב והמשמעותי זה שהתודעה שלי מכילה את הרעיון שהנשמה היא נצחית, שמה שמתכלה זה רק הגוף הפיזי. הנשמה נוכחת בין המימדים ולכן ניתן לשמר את הקשר.
הבסיס ליכולת לנהל את השיחות האלה באופן רציף יום יום 'יושב' על היכולת של התודעה שלי להכיל את זה שמה שקורה הוא אפשרי, שאני 'בסדר' שזו לא 'הזיה'.
הבסיס הזה נבנה בלימודים שלי במרכז לוהראיה מאז 2012.

בסנכרון קוסמי, יום לפני ההרצאה שלי פרסמה לוהאריה מאמר המימדים – דלתות מסתובבות

מתוך המאמר

"תקשורת עם ממדים נוספים והיכולת לקלוט ולהכיל את קיומם –  מתחילה בפיתוח מיומנות של תקשורת פנימית שיש בה תשומת לב לדקויות ולרבדים מעודנים שמתקיימים בתוך הנפש וגם במציאות שסביבנו.

זוהי מיומנות שבה האדם לומד להקשיב לעצמי הפנימי שלו, ולהכוונות שמגיעות ממנו באמצעות כוחות נפש שמאפשרים לאדם לנווט לא רק בעולם הגלוי אלא גם בממדים נוספים, שעל מנת לסגל את מיומנות הניווט והשליטה בהם, נדרש להתרועע איתם.

בכל אדם ואדם קיימים שלושה כוחות נפשיים מרכזיים שמתפקדים כמגברי תהודה שמנגישים לתפישה ולנפש האנושית ממדים נוספים: האינטואיציה, ידיעת הלב ותחושת הבטן, שהם כוחות לא רציונליים או שכלתניים, שמאפשרים לאדם להתעלות מעל הסללות מנטליות, לפוגג תקרת זכוכית אישית ולהיחשף למידע רב-ממדי ולערוצי תקשורת מורחבים, שהם בין-ממדיים."

מאוד ממליצה לכם להכנס ולקרוא את המאמר המלא!!!

במפגשים שלי ביום יום עם אנשים שחווים אובדן ושכול במפגשי טיפול אחד על אחד או בקבוצות היומן הויזואלי, אני רואה מה תומך תקשורת בין החיים למתים ומה בולם.
גורמים מקדמים:
1. האיפשור הפנימי של הקשר, גם אם הוא לא נראה הגיוני או לוגי הוא מפתח ראשון בלעדיו כל מידע שמגיע נדחה ע"י המערכת הפנימית ואז לא ניתן לפתח את הקשר.
2. הקשבה ברובד עמוק ואחר למסרים שמגיעים בין אם הם סמלים אוניברסליים או סימנים אישיים: הפרפרים, השירים שפתאום שומעים, החלומות, המסרים שמגיעים דרך אנשים אחרים, התמונות שקופצות בטלפון ועוד ועוד
3. ההסכמה להכיר בהם ולנהל איתם מערכת יחסים פנימית מאפשרת.
4. רצון לנהל שיח ותקשורת – אני פוגשת אנשים רבים שבעיקר מדברים אל יקיריהם שמתו. הם לא שואלים ולא מחכים לתשובה. פשוט מדברים. זה לא טוב או רע, זה פשוט סוג מסויים של קשר.

גורמים בולמי קשר
1. כעס אשמה – ככל שהאדם האבל מכונס בתוך עצמו ועוטף את עצמו בתדרים שמרחיקים ממנו גם הנשמה מתקשה לשמר את הקשר.
2. שקיעה לתוך הצער והכאב הפנימיים – כאשר האדם האבל שקוע בתוך עצמו קשה עד כדי בלתי אפשרי  ליצור איתו את הקשר כי הוא לא פנוי לקשר ולא קשוב.
זה ריקוד פנימי עדין בין חווית הכאב והצער לבין ההפתחות לקשר.

מרגש אותי לראות איך המפגש עם המוות פותח אנשים לעולמות רוחניים.
אני חווה את זה בעיקר כאשר המפגש עם המוות  הוא לא טבעי ואפילו טראומטי (כמו שקורה בימים אלו בהיקפים בלתי נסבלים) אבל לא רק.
המפגש עם המוות מנפץ אצל אנשים תבניות חשיבה סדורות של מה נכון / לא נכון, מה אפשרי / לא אפשרי, אנשים פתוחים לאפשרויות חשיבה אחרות להרחבה של התודעה.

מהנסיון האישי שלי החיבור למימדים הנוספים הסמויים, היכולת לשמר את הקשר בין העולמות יש בה המון נחמה ותקווה ואפשרויות צמיחה וריפוי.

שתפו:

מירב שפירא

חייה בין עולמות ובין תחומים ומגשרת אותם בתוכי וממני אל כל מי שבוחר.
 מסע חיי המגוון הפגיש אותי עם שכול ואובדנות וגרם לי לבחור בחיים ולרצות להביא ריפוי, תקווה נחמה ושמחה. משאלת הלב שלי שנשנה תפיסות עולם לגבי חיים, מוות ואובדנות.

התוכן באתר זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, ואינו מהווה תחליף להתייעצות עם איש/אשת מקצוע – מומחה.ית בתחום הדרוש, אשר לומד.ת ומכיר.ה את הנסיבות האישיות הספציפיות. מומלץ תמיד להתייעץ עם איש/אשת טיפול מומחה.ית ומוסמך.ת.

עוד באתר

יום כיפור זמן לשיחה אישית

יום כיפור זמן לשיחה אישית שיחה עם איילון 27 בספטמבר 20, פורסמה בספר 'גשר בין העולמות' אמא: יום כיפור בפתח. סגר במדינה – קורונה כבד,